İlki normal oldu yırtılma olduğu için dikiş atıldı ama bir şeycik hissetmedim. 1-2 saat içinde de ayaklandım. Şimdi 2. bebişe hamileyim nasipse yine normal istiyorum. Sakın kesiyi dikişi dert etme uyuşturdukları için hiç bir şey hissetmiyosun bile. Aradan 5 sene geçti hiç sıkıntı yaşamadım. O yüzden ben her zaman normal diyorum. ☺️