mavi_kus ebruus gün yazan kısmından hesaplıyorum ben 30 a bölüp 😅 3.5 a yaklaşmış sizinki 17 olunca tam 4 oluyor
ebruus Mrlorki valla canim 1 1.5 haftadir rahattim bugun cok kotuyum baga cikardim asiriii halsizim sabahlari bel kalca agrisi oluyor senin nasil gidio
Gunelmahmudova @ Mrlorki Ben 15+3 haftadayim,2ci trimester amma hala mide bulantisi oluyor, halsizlik, çok uykunun olmasi. Ben de yemeyi zorla yeyiyorum. Inshallah sagliqla düzeler 🙏🏻 Mrlorki
Mrlorki mavi_kus bende iştah kapalı henüz yemek yapamıyorum… dağa çoban arkadaşımızın yanına gitmistik açık hava güzel geldi biraz yedim…gece uykum çok bölünüyor baldirlarim ağrıyor şimdilik en çok rahatsızlığın bu…birde Su icemiyorum 😔
Mrlorki ebruus bende iştah kapalı henüz yemek yapamıyorum… dağa çoban arkadaşımızın yanına gitmistik açık hava güzel geldi biraz yedim…gece uykum çok bölünüyor baldirlarim ağrıyor şimdilik en çok rahatsızlığın bu…birde Su icemiyorum 😔
Cemilef92 ebruus Kalça ağrısı bir tek bende oluyor sanıyordum. Ben gün içinde çok uzun süre ayakta kalıyorum ondan olabilir diye düşünmüştüm, siz de mi çok ayakta kalıyorsunuz?
dthealthy Ben direk 4e bölüyorum walla ya o daha çok motive ediyor hele Allahın izniyle 36yı görsek gerisi de gelir zaten
Mrlorki mavi_kus inşallah kusura bakma yanlış yere yazmışım ☺️gerçi farketmez hepimiz aynı dertlerdeyiz☺️
Gunelmahmudova Mrlorki içirem, ama çay içmek istemiyorum. Suyu vücud taleb ediyor sanki, içmek istiyorsun