Merhaba anneler 31 haftaligiz ve alisverislerimiz bitti.Ancak bebek için hazirliga nereden baslamaliyim nasil bir sira izliyorsunuz.Bebek kiyafetlerinin etiketlerini kestim.Daha dolabi vs gelmedigi icin yikama utulemeye gecsem kirlenirler mi bilemiyorum .hastane cantasi ve ev temizligi vs de yapmak lazimmis.neler yapayim ? Onerileriniz neler ?