Benim de 6 haftalıkken kanamam olmuştu birkaç damla koyu kahverengi,sonra lekelenmeye dönmüştü birkaç gün ama ben hemen değil de ertesi gün gittim doktora,yerlesme kanaması da olabilir ama deyip bu tür kanamaların normal olmadığını düşük tehlikem olduğunu söyleyip progestan hap başlatmıştı 1 ay içtim geçti sonra çok şükür,endişe etmeyin yarın doktorunuz en doğrusunu söyleyecektir,açık kırmızı renk topak topak ve bir avuçtan fazlaysa kan o zaman endişelen demişti bana