sbelll Kimlerin bebek odası hazır hamişler, ben nerdn başlasam bilmiyorum hazır olan anneler bize de fikir verebilir mi🥰
Nurssss sbelll ben çok abartmak istemedim ıkeadan dolap iki kapaklı ebebektende beşik aldım şimdilik yeter biraz büyüdüğünde genç odası almak istiyorum beşikte zaten çok yatmıyolar onyüzden uzun ömürlü bi beşik almadım🙂https://www.hizliresim.com/50c4bt4
duyguluanneee sbelll https://www.hizliresim.com/nyny2zr https://www.hizliresim.com/rhkwy5j https://www.hizliresim.com/o86o6ey https://www.hizliresim.com/nrkff9b biz de böyle bir oda yaptık odamız boştu zaten sağlıkla sıhhatle kullanmak nasip olur inşallah ☺️
Nurssss Zhraaltun olur göstereyim ama çok kalın saglam bi beşik değil 2 sene kullansın yeter dedim ben sonra büyük tek kişilik bazalı bişey alıcam 200 lira bu arada fiyatı daha kalın tahtalı sağlamı ikeada var benim gibi düşünmüyosanız ikeadan alın https://www.hizliresim.com/7eaxci0
Zhraaltun Nurssss ikea da dedginiz bumu bnde bunu almayi dusunuyorm da kac yasa kadr kuallanabikir acaba tereddtteym birde saglam midr https://resmim.net/i/DTsF7
VSeherA @Nurssss merhaba çok güzel olmuş, nevresim dokusu nasıl güzel mi ben de almayı düşünüyorum da 😌
M-l-k ZM11-2019 merhaba çok güzel olmuş, sağlıkla kullanın. Ürünleri nereden aldınız bende başlangıçta böyle bişeyler düşünüyorum. Tam oda resmi var mı acaba dolap beşik gibi?
ZM11-2019 M-l-k tam bitmedi ama dolabı babam yaptı sepet rafı dolap uygulamasından aldım aynayı kendim yaptım
ArenMom [url=https://www.hizliresim.com/ndxil2o][img]https://i.hizliresim.com/ndxil2o.jpeg[/img][/url] 😀😀 bu şekilde [url=https://www.hizliresim.com/78crx02][img]https://i.hizliresim.com/78crx02.jpeg[/img][/url]
Aysegul354 ArenMom bende bi sekilde yapmayi düşünmüyorum en azından ilkokul çağına kadar bile kullanır
ArenMom Aysegul354 bende öyle düşünüyorum yanıma bi anne yanı beşik alırım sonra odasına gecırırım inşallah