Arkadaşlar yeni doğum yaptım sayılır emzirmede zorluk çekiyorum bebeğim göğsümü alamıyor pompa ile çektirdikden sonra alabildiğini farkettim sanırım göğüs ucum cıkmadıgı için alamıyor bunun çözümü nedir🥺 birde sütüm pompa ile çektirdiğimde 30 40 mm anca cıkıyor iki göğsümden çoğalırmı zamanla🥺