minikturta Arkadaşlar merhaba, 2 saattir sol kasigima kramp gibi bir ağrı giriyordu şimdi o alan genişledi karnıma doğru oluyor varmı bu durumu yaşayan endişelenmeli miyim 😏
Demet84 minikturta benim de dün akşam her iki kasığıma birden kasılma tarzı sancı girmeye başladı. Bir kaç saat sürdü hatta soğum mu başlıyo dedim 5dk bir oluyordu. Doğum sancısı çok daha şiddetli oluyormuş ama :) annemden aldığım bilgiye göre.. magnezyum içip yattım sabah bişeyim kalmamıştı. 35+5 im ben de
Demet84 minikturta rahim kendini hazırlamak için kasılırmış :) yavaş yavaş alıştırıyor demekki. 37.haftayı görsem yeter diyorum ben
Demet84 minikturta 🙄 valla benim en başından beri belim ağrıyo ama fıtık var karnım da ileri çektikçe basınç biniyo iyice ağrıyo siyatiğim hatta kalçamda hissediyorum ağrıyı