Merhaba arkadaşlar, Nisan 16da 7 haftalık bebeğimin kalbi durması sonucu maalesef kürtaj olmak zorunda kaldım, bebeğim sağlıklı görünüyordu kanamam sancım ağrım vs yoktu, kalp atışı da 109du, rutin kontrol sırasında kalp atışının durduğunu öğrendim, çok zorlu bir süreçti, şuan tekrar 5 haftalık gebeyim ama çok korkuyorum yine aynı şeylerin olmasından, acaba benim gibi sağlıksız gebelik yaşayıp sonraki gebeliği sağlıklı olan var mı?