Eğer merak ederim içimde kalır dersen gidip tekrar kan ver canım. Ama bana kalırsa adetinin en az bir hafta geçmesini beklemen daha iyi olur. Stress heyecan vs. Gibi duygulara zor ama kapılma ondan da gecikiyor olabilir. Rabbim gönlüne göre versin inşallah