Benim doktorum ayakta fazla kalma demişti bı tanidgmin bebeği erken haftada doğum kanalına girmiş yatmış ayakta durmamış pozisyon değiştirmiş inşallah benimde öyle olur ama seninki baş asagiysa sorun yapma bu hatta çok iyi bişey bu haftalarda dönemde oluyomus son günlerde dönende basi kanala yerlemis olması çok daha sknti erken haftalardaysa malesef