Yagmur_849884 Kizlar 7+3 teyim ve bazen karnımda seyirme oluyor saçma sanırım daha çok erken diye ama ne bileyim insan buna bile mutlu oluyor😀😋
Deletedmom23234 Yagmur_849884 O sizin kendi nabzınız. Siz buna bile bu kadar mutlu oluyorsanız tekmelerini hissedince kim bilir neler yaşayacaksınıızz😍😍😍😍
Elif_s Yagmur_849884 bende hissetmistim ama 2 bucuk aylikken senin daha cok erken erkek bebekler erken hareket eder
Symazturk Yagmur_849884 bebiş hareketi olması imkansız da ne olduğunu bilemedim 😀 asıl hareketlerini hissettiğinizde görün bir de o mutluluğu 🥰🌸
Deniz59 Yagmur_849884 senin kız 😁 ben bazen benimki hareket edince videoya almaya çalışıyorum bi bakıyorum karnım atıyo nefesimi tutuyorum 🤣 hala atıyo ama nabzım tabi
Yagmur_849884 Deletedmom23234 off hemde nasil ya , kaybım olduğu için çok korkuyorum bir şey olacak diye ve çok istiyorum . Allah yardımcımız olsun 😇🥰
Deletedmom23234 Yagmur_849884 Kıyamam benimde iki kaybim var umudunuzu kaybetmeyin hiç 😍 Rabb’im da sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🤍
Yagmur_849884 Bi de kizlar bu göğüsler üzerindeki kalın kalın damarlar nedir yani baya belirgin oldular
Happy-41 Yagmur_849884 çatlak mis onlar ya bende de birsuru oldu korkup doktora sordum vücut değişiyor goguslerde büyüdükçe süt kanalları vs kendini bebeğe hazırlıyormus