minikoglumm Her hafta düzenli nst giriyorum zaten sadece bu hafta kendi doktoruma gitmedim ilk gün adet ağrısı olur ya o ağrı gün boyu sürer şuan böyle belim de tatlı bi ağrı var , sürekli lavabo ihtiyacım oluyor nişan vs gelmiş mi diye kontrol ediyorum ama nişan nasıl bi şey akıntı gibi mi rengi daha mı farklı