Semrakrbck her bebek emip geri uyumuyor gaz sancısı çekmiş bir anne olarak söylüyorum çok zordu. Emiyor ama uyumuyordu. Kucak istiyor hareket istiyor sallanmak istiyor. Yani bilmiyorum eğer uzun süre kalacaksınız gitmeye mecbursaniz elbette gideceksiniz ama ben gitmezdim sanırım çünkü çok çok uzun bir süre yolculuk için. Normal insanın bile dayanması çok zor o yola