Oglumveben34 Kızlar sizce erken değil mi, idrarda protein kaçağından şüphelendi doktorum. 24 saatlik idrar topluyorum. Normal doğum istiyordum. Planlı normal doğum yapıyorlarmı…
bircivcivannesi Oglumveben34 benim de nst de sancım çıkınca açılma mi var diye bakıldı çatı muayenesi de aradan çıkmış oldu, duruma göre hareket sanırım hafta 34
Gokalptugcee Oglumveben34 tahlil sonuçlarımda da protein kaçağı cıktı bebekte sıkıntı yok şükür perinatoloji bölümüne yönlendirme yaptı orası da kontrol edip dahiliyeye gönderdi oraya da çarşamba günü gdecğim şu anlık bi tedaviye başlanmadı çünkü tansiyonum yüksek değil şükür aksine düşük cıkıo
Oglumveben34 bircivcivannesi ağrı acı vs oldumu. Bide doğumu tetikliyor diyorlar o yüzden de endişe ettim daha çok erken değil mi
Deletedmom_5 Gebelik zehirlenmesi olunca sezeryanla alıyolar canım malesef normal yaptırmıyolar bebegin daha fazla içerde durmamasi icin
Oglumveben34 Deletedmom_5 çatı muayenesini neden yapayım dedi peki? Bugün zaman geçmek bilmiyor. Hiç beklemezlermi gebelik zehirlenmesi olursa heöen mi sezaryen oluyor peki
Oglumveben34 Gokalptugcee 5 litre şişeye topla tüm gün dedi zdoktorum hepsini götürmeyeceğim değilmi. Nasıl yaptınız, ne kadarını götürdünüz. beni bilgilendirseniz, süreç nasıl işledi. Tedavi nasıl oldu?
bircivcivannesi Oglumveben34 çatı muayenesinde öyle dayanilmayacak bir acı yok biraz abartılıyor sanırım zaten doktor jel suruyor falan erken tabii ki benim durumum gereği yapmak zorunda kaldı sanırım belki erken doğum gerçeklesirse bilgi sshibi olmak için
Deletedmom_5 Oglumveben34 Mümkün olan en hızlı sekilde alıyorlar bebegi cünkü hem sana hem bebeğe zararı oluyor. Catı muanesini açılman varmı diye bakmak icin istemis olabilir
Gokalptugcee Oglumveben34 sabah ilk idrarımı klozete yaptm sonra ki idrarmdan biriktrmeye başladm mesela 7 de kalktm ilkini klozete sonra 7 bucukda ikinci idrarımi biriktröeye başladm diğer sabah 7 bucuğa kadar hepsini biriktr canım hepsini götrmen gerek 5 litreye koydum ne kadar biriktiyse hepsini götürdüm
Oglumveben34 Deletedmom_5 anladım çok teşekkür ederim hergün whatsaptan tansiyonumu istiyor mutlaka tahlili yaptır at diyo doktorum bakalım yarın ne olacak hakkımızda hayırlısı. Çok çok teşekkür ederim
Oglumveben34 bircivcivannesi beni de riske atmak istemiyor sanırım doktorum bakalım, benim muayenem nasıl geçecek hayırlısı Allahtan
Oglumveben34 Deletedmom_5 14 9 vs oluyor kontrolümden önce 15 10 olmuştu bunu duyunca kızdı, erken neden demedin diye. Ogünde 14 çıktı tekrar ölçtü tekrar aynısı çıkınca proteine bakılacak dedi
Deletedmom_5 Oglumveben34 korkutmak istemem ama büyük ihtimal gebelik zehirlenmesi yaşıyorsun en azindan haftan büyük inşallah sağlıkla gelir bebişin
Oglumveben34 Deletedmom_5 çok teşekkürler ederim, tek korkum bu hakkımda hayırlısı dediğiniz gibi haftam büyük Allahtan
Oglumveben34 Gokalptugcee anladım bende aynını yaptımm9da işk idrarımı yaptım sonrasını biriktirdim bugünde 9daki idrarımı da yapıp bitti arrık biriktirmem birazdan teste gideceğim. Yarım litrelik şişeye koysam birazını mı diyordum ama hepsini götüreyim o zamann
Oglumveben34 Gokalptugcee inşallah hep böyle devam eder sizin, çok teşekkür ederim bilgilendirmeniz için. Benim aksine yüksek çıkıyo ama protein normal idrar tahlilinde çıkmamıltı bundada çıkmaz inşallah diye umut ediyorum
Gokalptugcee Oglumveben34 idrar tahlilimde ckmadysa bunda da ckmaz canım içini rahat tut benm ckmştı netleştrmek için doktor bunu istedi
Oglumveben34 Gokalptugcee benim idrarda çıkmadı enfeksiyon vardı, tanyondan şüphelendi sanırım. Çok çok teşekkür ederim Allah razı olsun. Sağlıkla alalım kucağımıza inşallah