mucizemizibekliyoruzz ben geçen hafta Doğum yaptım sekiz eylül hastanesinde. Doktorum Süleyman Emre. Manisa ya hamileyken taşındım 30. Haftada başladım Süleyman Hocaya. Ben memnun kaldım ama tabi herkesin umduğu bulduğu bir olmuyor.
Doğum konusunda nasıl istiyorsun diye sordu normal istediğimi söyledim normal yaptım. Pek ısrarcı değil anladığım kadarıyla.
Muayene ücreti 72 olabilir bizim indirim olduğu için tam bilmiyorum.
Normal Doğum 1240
Sezaryen 1090. ☺️