Fatmagungor14 37 haftalık hamişler nasıl gidiyor durumlarınız benim ayaklarım çok şişti eskiden hergün yürüyüş yapardım şimdi oturduğum yerden kalkasım gelmiyor çok halsizim zaman zaman kasık ağrılarım oluyor.
Cansel129 Fatmagungor14 mrb bnde gece 38 Olcam bfnjm de elim ayam sisti baya ama hergun yürüyüş yaparım geceleri topuklarım çok ağrıyor yürüyemiyorum emekliyom bazen wc ye giderken ama sabah geçiyor
Nazli_01 Fatmagungor14 bugun 37+6 yız yarın 38+0 olacagız cok fazla sertlesme oluyor karnımda hır yere toplanıyor kalıyor orada ayaklarım ellerım davul gibi ve sankı hamılelıgın en basındaymısım gıbı sureklı uyku halindeyim vede uyuyorum. Yarında Allah kısmet ederse sezeryan gunu verecek
Zeynep_18 Fatmagungor14 37+4 üm vajinamda aşırı bi baskı hissediyorum, ayakta zor duruyorum 1 hafta önce nişanım geldi bidaha gelen giden bişey yok doğurmak istiyorum😁😁
Omerhatice Fatmagungor14 bizde normlde 37+6 idik ve dünyaya gözlerimizi açtık 2 gün evvel 🥰 Ama 2 gün öncesinde ağrılar sizilar siskoluk fuldu🤣
ayfer69 Fatmagungor14 36+0 ım ama iki haftadır yatakta bi taraftan diğer tarafıma dönemiyorum kasık ve vajina ağrım var kemiklerim bile ağrıyor alttan. Karnım bazen aşırı sertleşiyor 3 yaşında oğlum aniden sarılmak istese ödüm kopuyor karnıma dokunacak diye. Mide yanmam hiç geçmedi hala var. Hergün yürüyüş yapıyorum ama oturduğum yerden kalkmak yerden bişey almak aşırı canımı yakıyor ilk gebeliğimde böyle değildim bu gebelikte vajina kemiklerim fazla ağrıypr doktor hepsine normal dedi içim rahat ama doğumum kolay mı olacak zor mu kestiremiyorum
Elagulcan ayfer69 Kız aynı şeyleri yaşıyoruz resmen şaka gibi 🙄 duygularıma tercümansın adeta . Benim de aynı 3 yaşında kızım var. 36+4 günlük hamileyim bende . 7 Temmuz doğumum nasipse ikinci sezeryanım olucak . Ve kızımda yaşamadığım şeyleri yaşıyorum bende çok ilginç . Her sağa sola döndüğümde uyanıyorum gece . Her yerim deli gibi ağrıyor . Ve şişmeye başladım çok ilginç . Birden ödem oluştu
ayfer69 Elagulcan ilk gebeliğinde yaşadın mı bunları çevremdekiler kız çocukları hep öyle oluyor diyor. Biraz yürüsem idrar torbam sanki düşecek gibi sıkışıyorum lavboya gitmesem alttan bişey batıyor yürütmüyor beni.
yetbet 36+3 👋🏼 Son 1 haftadır kasılmalar çok fazla, kasıklarıma ara ara ağrı giriyor. Vajinamda batma oluyor kasılmalar oldukça. Artık çok zorlaştı benim için hamilelik😣
Miumiu Fatmagungor14 37+1 den selamlar🐣 Vajinada baskı ve pelvik ağrım dışında bir sorun yok şu anlık çok şükür 🙏🏻😅 Ama pelvik ağrım nirvanaya ulaşmış durumda her gün yürüyerek biraz olsun acımı azaltmaya çalışıyorum🥺 Doktorum perine masajına başlayabilirsin dedi geçen hafta ama ben nedense 38 den önce bir şeye başlamayayım diye düşünüyorum sanki hemen doğacak da 😂😂