Hanımlar 38. haftadayım şu an. Sanki doğuma aylaaaar var gibi hissediyorum ağrı sızı vs hiçbir şeyim yok, karnım da yukarıda daha ☺️ Merak ediyorum acaba sizler doğumun yaklaştığını hangi belirti ile kaç gün önceden anladınız? Yoksa bi anda mı doğuruverdiniz? 😄