belisslinaa Deletedmom9823 bende dün yedim 6 gün geçmiş bakmamıştım babaannemlerde yedim ama şükür bi şey olmadı sadece biraz halsizlik vardı
balbocegim27 Deletedmom9823 bisey olmaz heralde bende 5 gün geçmiş activia yoğurt yemiştim bisey olmadı sonra atacaktım kalan iki taneyi annem günah dedi aldılar kardeşimle yediler onlar da iyiler ama tabi yenilmese daha iyi
mrveknblt Deletedmom9823 bende tarihi geçik süt içmişim ama tarihi geçeli 1 buçuk saat falan olmuştu bilemedim ki bence kendinizi rahatsız hissederseniz doktora gidin ne olur ne olmaz…
belisslinaa Deletedmom9823 bende baya yedim mide bulantın ishal baş ağrısı dönmesi yoksa rahat olabilirsin ama nunlar varsa bi sağlık kuruluşuna gitmeni öneririm