Keremimmmm Esra357 kuveze girdimi canim bide kaç kilo doğdu ve neden bı kaç hafta erken doğum yaptın Allah bağışlasın bu arada
-Cansu- Esra357 Allah analı babalı büyütsün canım. Suyun mu geldi de doğum başladı canım bide bebiş kaç kilo doğdu
sumeyraballl Esra357 bende epiduralle olucam anlatrmısınız nasıl yapıyolr acısı ağrısı ne dir bilmediğim için korkudan sezeryan a yönelmek istemiyrm
Esra357 Keremimmmm niye erken doğduğunu bilmiyorum önceki gün biraz yürümüstüm ağrım oldu dedim yakın dogum galiba ertesi günde sancıyla uyandım
Happymother3 Esra357 nasıl bır sancı acaba ben 40 haftaya gırıcem yarın bugun hafıf hafıf agrılarm var ama nasıl bır agrı o bılmuyorm
Esra357 Eylulunannesi-2 epidural galiba biraz hastane politikasıyla alakalı 4cm beklendi bir de miktar olarak az verildi. Doğum anında etkisi geçti ıkınma olsun diye
Esra357 sumeyraballl şöyle ki epidural yapılırken hiç ağrı sızı hissetmedim belimde sancım vardı doktorum ağrının şiddeti 6,7 ise epiduralle 1,2 olacak dedi. Gerçekten öyle oldu şiddetli sancıları adet sancısından hafif hissediyorsunuz
Esra357 Happymother3 ben sabah kalktığımda karnimda ishal olmuş gibi bır ağrı hissettim tuvalete gittim bı kaç kere yoktu herhangi bişey. O gün tesadüfi kontrolüm vardı hastaneye varana kadar kararsiz kaldım acaba usuttum mu gaz sancısı mi diye. Sonra nst ye girince düzenli sancı dedi doktor kontrol etti 2cm açılma dedi ne nişan gelmişti ne su böylece doğum hazırlığı başladı
Happymother3 Esra357 aaaa gercekten mı bende de suan agrım var adet sancısı gıbı gırıyor gıdıyor o kadar baska bır belırtı yok 40. Haftaya gırdm bugun
Esra357 Happymother3 hadi inşallah adet sancısına da çok benziyor zaten ara ara şiddeti artıp hafifliyor bir süre sonra düzenli aralıklarla devam ediyor
Surprizbebegim Esra357 Tebrik ediyorum Allah sağlıklı hayırlı ömürler versin bebişinize🤲 Bende bugun 36+4 oldum 2 ci gebeligim Sorum şu ki sizde kaçıncı gebelik? Birde dikiş oldumu? Rahat yürüye biliyormusunuz?
Esra357 Surprizbebegim ilk gebeliğim kesi olmadı ama dikiş oldu doktorum bebek kucuk olduğu için çok dikişin olmadı dedi. Yürürken falan hiç bir sikintim yok sadece oturup kalkarken ve tuvalette hafif yanmalar oluyor. Günlük rutin işlerimi rahatlıkla yapabiliyorum
24derya_11 Esra357 peki gerçekten bacakları hiç hissetmiyor musunuz tamamen uyuşuyor mu yoks sadece ağrılar mı hissedilmiyo