Merhaba hanımlar SAT’a göre 23+2 günlük gebeyim. Fakat ilk haftalarda gittiğimde 1 hafta kucuk söylemişti doktor. Bir ay sonra gittiğimde ise SAT’a dört gün yaklastirmisti. Detaylıya girdiğimizde ise 1 haftada o şekilde geriye attı bizi. Daha sonra normal dr. Usgsinde ise sat ve usg aynı güne denk geldi 😂 benim anlamadığım geç döllenme olsa net bir tarih olur. Bu kadar farklı sonuçlar olmazdı.. Gebelik haftanızı neye gore belirliyorsunuz?