Lovingbaby Merhaba kizlar 6+1 im bugun ve karnim asiri derecede sis cok az alt karnimda hafif sancilanma var sizce normalmidir bu baska hicbir hamilelik belirtim yok gogus siskinligi disinda ama bu karin siskinligi normalmidir
Busra228 Lovingbaby normal canım adette olmadığın için şişkinlik yapıyor.Bi kaç haftaya normale döner için rahat olsun herkeste oluyor o şişkinlik ☺️