Merhaba herkese,
Bir seneyi aşkın süredir covid sebebiyle memlekete gidemedim. Annem de sadece bir sefer gelebildi, babam çalıştığı için ve babaannem rahatsız olduğu için gelemedi. 2 Temmuzdan sonra memlekete gitmek gibi bir isteğim var. Ancak Bursa’dan Adana’ya gideceğim ve arabayla 10 saat sürüyor. Gidersek eşimle birlikte kendi arabamızla dinlene dinlene gideceğiz. Doktoruma danıştığımda da "Öyle haldır haldır gitmeyecekseniz, dinlenerek ve arada yürüyüş yaparak gideceksiniz sorun yok. Ancak öncesinde bir görüşelim ben bi bakayım erken doğum riskini işaret eden bir şey yoksa ondan sonra gidersiniz"dedi. Öncesinde bir düşüğüm olduğu için olsa gerek, bebeğimi riske atmak istemiyorum. Öte yandan çok özledim memleketimi, ailemi. Gidip ailemi görmek bana da iyi gelecek hem de tatile gitmeyeceğiz zaten bir değişiklik olur diye düşünüyorum. Acaba bu haftalarda uzun yolculuk yapanlar oldu mu? Önerileriniz ne olur? Şimdiden teşekkürler ☺️