Kolipayse Kizlar acil buraya yorum yaparmisiiniz ovulasyon tesitle gebe kalanlar kaçıncı gün test yaptınız
Silvergirl Kolipayse adetin düzenliyse adetten 1 hafta sonra başlıyorsun. Her gün düzenli değişiyor 2. Çizgi koyuluğu, en yoğun oldugu gün değerlendirerek başlıyorsunuz. Adet düzenli değilse bittikten sonra her gün yapabilirsin
Ozlem14 Kolipayse adet bitimi ertesi gün başladım. Yumurtlama ve çatlama günü birliktelik oldu. Çatlama olunca testi yapmayı bıraktım. Suan 17+4 gebeyim. Instagramda birgebenun günlüğü ebru abladan aldım takibini de o yaptı.
Kolipayse Silvergirl adetlerim.duzei ben yumurtlama yi gördüm catlamaykda catlamanin 10. Gunu kan versem cikarmk
Amineninannesiii Adetim düzenli olduğu için adetten 3 gün sor a başladım 16.günde yumurtalama gördüm adet dahilinde adet olacağım gün yani yumurtalamadan 13 gün sonra hamile olduğumu öğrendim
Kolipayse Amineninannesiii Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin yarin kan testi vericem insallah pozitif görürüm catlamanin 11.gunu yarin
Kolipayse Insallah Bende gebeyimdir kizlar adetim 3 gun geckti 17 sinde adet olmam gerekirdi ama olmasim.kan versem.cikar insallah bel agrim cok fazla vede beyaz akintim onun dışında bi velirtim yok # Kolipayse
GamzeBaz durumomsss hayır yapmadım test yptgm da da adete 3 gün vardı aşırı silik çıktı flaşla zor gördüm
Kolipayse GamzeBaz benimkisise cikiyi ama 20 dakikadan snra cikiyor oda kuruma çizgisi yüksek ihtimielle
Meryemce92 Kolipayse Adetin 14. Günü yumurtlama oldu. Adetin 17. Günü çatladı. 14.15.16 yı değerlendirdim. Yumurtlama gününden itibaren sayarsak 12. Gün kanda değerim 12 çıktı. Şuan 6+4 günlük hamileyim.
Kolipayse Meryemce92 bugun Bende kan verjcem insalah benimde değerim yüksek çıkar bugun tam 12. Gunu yumurtlamanin
Merycaglayan Meryemce92 merhaba hayırlı olsun 😇 yumurtlamayı iki çizgi kopkoyu veya kontrol çizgisinden daha koyu iken görüyorsunuz,çatlamayı da silikleştiğinde değil mi 🙂