Mom8237 hayır ben gümüşhanede görevim gereği yaşıyorum ilk haftalarda orda takipliydim 24. Haftamda izne ayrılıp giresunda devam ettim. Bugün kontrolüm vardı haftasonu ailemin yanına geldim pazar erken doğum oldu. İyi ki burdaymışım hep korktuğum düşündüğüm yenidoğanın önemini burda yaşamış oldum