Merhaba güzel anneler😊 ben yeni doğum yaptım ancak burdan ayrılamayacagım sanırım🙈 bebeğim 5 günlük oldu bugun şükürler olsunki🥰 ancak 2 gündğr aşırı gaz sancısından krizlere giriyor bundan dolayı yarın doktora götürüp bir göstermek istiyorum.. önerebileceğiniz çocuk doktoru varmıdır?