Sdtcnts 11-13 haftalar arası ikili test var. Ben 11+5te yaptırdım. Güzel çıktığı için doktorum üçlü ve dörtlü teste gerek duymadı. 20-24 haftalar arası detaylı ultrason var. Onuda 21de yaptırmayı düşünüyorum şuan 19.hafta içindeyim. 24-28 hafta arası şeker yüklemesi var. Benim doktorum kesinlikle yapılması taraftarı olduğu için ben yaptırıcam. Şayet gebelik şekeri varsa annede, bebek doğar doğmaz glikoza ihtiyaç duyuyomuş. Çünkü 9 ay anne karnında buna alışıyor. Ve eğer doğduğu gibi müdahale edilmezse allah korusun ölüme bile götürüyormuş. Oyüzden yaptırıcam🤗