Nilerkanc 12 haftalık gebeyim. 1 haftadır ishal ve karın ağrım var. Yaşayan oldu mu bebeğime bişey olur diye çok korkuyorum
Merve5561 Nilerkanc ben yaşıyorum canım 19 haftalığım günde kaç kere tuvalete çıktığın önemli 3 ten fazlaysa dr git bana öyle demişti dr um
Prlkelif 28 haftalığım bu gün başladı ishal belirtisi yok ama tuvalete gidince afedersiniz sadece su geliyor geçmezse doktora gideceğim
Karanfill Bende bi ara baya çektim. Benim 1 haftadan da uzun sürdü. Bol bol demli çay içiyordum. Haşlanmış patates yiyordum. Süt ve yumurtayı bırakmıştım. Sonra düzelmeye başladı.