Mervehalit Benim son ay nerdeyse hergün ağlıyorm. Psikolojim alt üst oldu . Kimse beni anlamıyor gibi düşünüyorum. Kendimi çok yalnız hissediyorum 😔🥺
maviscik77 Mervehalit ben de öyle be agrasiftim , lohusayım şu an bu daha kötü geçiyor kimse dokunmasın bi odada bebekle öyle duruyum istiyorum 🙁
Esraali Mervehalit ben pamuk gibi oldum fazla iyi ve duygusal her an gözüm doluyor ve kesinlikle öyle biri değilim kızım beni değiştirdi
Zekplt Mervehalit ben normaldede çok ağlarım ama son zamanlarda dahada hassas oldum eşim arkadaşlarıyla çıkmak için soruyor tamam diyip arkasından beni yanlız bıraktı diye ağlayan oldum 😀 sonrada ağlayınca mantıksız geliyor çok farklı 🥴
Birkuzucukbeklerken Mervehalit ben ağlayamıyorum ama benim de çok duygusal geçiyor herşeye alınıp kırılıyorum hiç takmayacağım şeyleri takar oldum sanki bütün dünya bana küsmüş bir başıma kalmış gibi hissediyorum çok yalnızım 😔😔😔
Mervehalit maviscik77 valla kesin bende öyle olurum gibime geliyor ki allahtan kendi annem geliyor . Yoksa kafayı yerdim
Mervehalit Mervehalit Birkuzucukbeklerken tek değilsin merak etme bende öyleyim. Koca dünyada kimsem yok gibi
Merve1455 Bende başlarda hiç duygusal değildim şimdi sona geldik herşeye ağlayasım geliyor geçen odada ağlıyordum nasıl hıçkırdıysam eşim geldi diğer odadan o kadar ses çıktı mi Ya dedim🙈
Mervehalit Merve1455 yine şanslısın rahat ağlıyabiliyorsn. Ben rahat ağlayamıyorm bile kayınvalidem var . Sırf o duymasın diye sessiz ağlıyorm. Ama içimden bağıra bağıra ağlıyasım geliyor
Merve1455 Mervehalit ne denir bilemedim 🤷♀️ Gülmek kadar ağlamakta güzel ve rahatlatıcı Bi duygu salın kendinizi gitsin🌸