Kralice35 15+2 haftalik hamileyim biontech (alman aşısı) oldum . Covid aşısı olan var mı? Yan etki gördünüz mü?
Alone Gzd sinovac için randevu alınmıyor sadece biontech çıkıyor. Randevusuz Gittiğimizde de sinovac yok diyorlar siz nasıl oldunuz bende onu olmak istiyorum ama bulamadım
Aysnn3705 Zeyyyn bi yerde çalışıyorsanız eğer sigortalı çalışan herkese ayrım yapmaksızın çıktı aşı gebelere aşı önceliği falan çıkmadı şuan
iremcannn1907 Zeyyyn arkadaşlar aşı hakkı gebelere tanınmadı yanlış biliyorsunuz. SSK’lı çalışanlara tanındı biz hamileler de bundan faydalanıyoruz.
Dilekcnkn Smy1 Bende temmuzda 25 olacağım 5 aylık hamileyim bende de aşı önceliğiniz bulunmamaktadır diyor 🤷♀️ Olmayacağım zaten ama çıkmamış sadece
Glcntn Smy1 doktoruna söyle sisteme işlememiştir . Olabiliyorsun sende yakın zamanda covid geçirmediysen
Smy1 Dilekcnkn gebelere hak tanındı diye haber de yok ama olanlar var. Keşke benimde önceliğim olsa da aşı olsam
Birann Kralice35 aa yapıyorşar mı dün arkadasım oldu aşı doktoru biontech yapılmıyor hamılelere demiş hastaneye gittiğinde de oyle demişler sadece sinovac yapılıyo diye size doktorunuz mu önermişti peki
Smy1 Birann hamilelere ikiside yapılıyor sadece alerjik reaksiyon geçirmeye yatkın vücutlar için aşı tercihi yapılıyor. Araştırmıştım ben.
Kralice35 Birann doktor sinovac dedi. Ama ben biontech oldum. Hamileler üzerinde araştırma yapıldığı için.
Birann Smy1 anladımm cnmm iyi bari okuyunca korktum bı an bu konuyu daha dün konustuk cünkü olmuyor sanıyordum
Asiyeclk 25 haftalık hamileyim sağlıkçıyım aşı ilk geldiğinde gebelere yapılmıyordu yaptıramamıştım ama artık gebelere de yapılıyor pazartesi 2. Dozunu yaptırcam inşallah
Happy-41 Asiyeclk gebelikte aşı olmak için hafta önemli mi birde tetonoz aşısını yeni yaptırdım onunla bir arasında zaman olması gerekiyor mu .
Gzd Alone dün gece 30 yaş sınırı açılınca baktım ikisi de çıkıyodu öyle aldım , bugünde gidip vuruldum bi sorun yaşamadım