Naz_46 Bn çok çektim süt hormonundan ilk ilacım 4 olandan dı sora gebelik olmadı ikinci kez gitim doktora düşmüştü sora hasta oldum doktor ilaç vermeden kan tahlili istedi gebelik için ozman yine çıkmıştı bu sefer 8 taneli olandan kullandım sora düşmüş mü diye hiç gidip bakmadım ozman eşimin ameliyat telaşı var bnim göğüslerimde de feci şekilde agrı vardı bnde süt hormonu sandım doktora baktırdık 23 çıktı normal dedi meğerse hamileymişim haberim yok ilk ilaçta fayda göstermesede ikinci sefer sonuç gösteriyor gebeliğim düşükle sonuçlandı onadan sora yine üç kez aralıklarla yine kullandım ilacı