Merhaba, 36 haftalık olduk sezaryen günümüzü aldık ve hastane çantamı hazırlıyorum. Biliyorum çok post açıldı ama ben de açmak istedim. Neden kaç tane alınmalı? 12 bebek bezi, 2 alt açma örtüsü, 1 paket depend, 4 zıbın, 3 çorap, 4 tane hastane çıkışı (Alt üst şapka eldiven önlük), 6 tane ağız mendili, 2 penye bataniye, 3 müslin, emzik ve biberon, kendime 1 pijama takımı 2 gecelik 1 sabahlık terlik çorap ve iç çamaşırı. Kapı süsü ve puset 🤩 sizce sayılar yeterli mi unuttuğum bir şey var mı?