Tubiss12 hayırlı olsun canım öncelikle 🙏🏻 Ben ilk gebeliğimde Buhara hastanesine gittim kontrolde bebeğim çok iyi dedi 2 gün sonra karnımda öldü kürtaj oldum sonra çok araştırdım iyi doktor bulmak için araştırma hastanesinde Prof. Dr. Ömer bey var özel olarak bakıyor parayla hamile kalmadan önce tedaviye başladı kan uyuşmazlığı vardı tekrar ölmesin diye sonra hamile kaldım Allah’a şükürler olsun çok sağlıklı gebeliğim var ve çok ilgili doktor gece bile bir sıkıntı olsa ararım cevap verir tavsiye ederim iyi doktordur.