Merhabalar panik butonu diye baslık açmıştım denk gelenler hatırlayabilir. 35+1 de bebegim dogdu, hırıltı sesi farkedildi, tedbiren 10 gün küvezde kalacak antibiyotik uygulanıyor eli boş döndük neyse bunu hikaye olarak yazacagım.
mochi almıstım ancak cok tın tın ilerliyoruz benim süt götürmem lazım bugün ilk defa süt geldi sabahtan beri sağmaya yarım çay kaşıgı
Yarın ilk iş elektrikli alacagım. El altında olan e bebek magazasından direk. Sipariş işe vakit kaybedemem.
kullananlardan ricam;
1- philips avent mi ( cok pahalı geldi ama oylanırsa, alacagım)
2- lansioh tekli/çiftli olan mı
3- mamajoo mudur nedir o mu ??
*