Flora34 bende aynı durumdayım 15 gün sonrasına gün verdikleri için hesap ederek kadın doğuma aylık kontrol için gidicem aynı gün kalp damara gitmem lazım kadın doğum dan aldım o gün kalp damardan yok saat 4 te de giriyorum gün içinde de sürekli bakıyorum randevu yok biraz önce baktım biri gideceğim günün öncesi diğeri 4 gün sonrası köyde oturuyoruz hastane şehir merkezinde gidip gelmek de sıkıntı ya merkezde olsam sıkıntı olmaz dı