Papatya_07 Batmam’da ikili tarama yaptırmadım ama bir kez rahim filmi bir kez de gebeliğimin 20.haftasında genel kontrol için Medical Park’ta Kemal Coşkun’a gittim. Tecrübeli bir doktor, güven veriyor. Arkadaşımın tavsiyesi üzerine gittim. O Kemal Bey’de doğum yaptı. Midyat’ta yaşıyorum. Yol gözüme büyümeseydi Kemal Bey’e giderdim düzenli olarak.