Deletedmom_5 36. Haftamdayım cuma günü kontrolüm vardı nst de hareket çıkmadı doktor tekrar cekin aynı şekilde çıkarsa yatış vericem dedi ikinci nst ye girmeden çikolata yedim su içtim biraz hareketleri çıkmış alttan muayene etti açıklık olmadığı için yatış vermedi sağlığı yerinde çok şükür ama çok korktum hareketlerini takip et eğer azalırsa gel dedi yine de yeri daraldı diye geçiştirmeyin hergün dinleyin bebeğinizin hareketlerini