Elbet-birgun-kavusacagiz Ozge_yamac ayy iyimisiniz yaa burun icine kolanya surulurmu alkol var icinde
[silindi] Ozge_yamac icine surmeseymissiniz iyiymis bir sey olmaz oyle bi kereden ilk ay bulantilarm o kadar çoktu ki ben de şişe burnumda geziyordum resmen
Esraali Ozge_yamac bende elime bacalarıma döküyorum cok güzel serinletiyor mandalina lavanta limon alıp üzerime döküyorum dkdkdkj içmediğiniz sürw sorun yok
MommySharkdutdutdutut 🤣🤣🤣 herşey kokuyor diye mi böyle birşey yapmistininiz acaba 😁😂😂😂😂 Yok yani bide sürmeden once niye sormuyorsunuz 🤣🤣