BaharYunuss Arkadaşlar ortadoğu hastanesine gidiyorum henüz doğum ucreti konuşmadık bi bilgisi olan var mı ya da yakın zamanda doğum yapan
Pnrgkcn BaharYunuss mrblar bende orda inş dogum yapcm çarşmba günü sezeryan 3.250 normal 3400 dü sanrm ama sezeryan kesin nrmalı tam hatrlamyrm