Kadertun o kadar haklısınız ki 27 haftalık hamileyim karnım yok pek fazla devamlı üstüme geliniyor yok ne cıkıcak sanki içerden küçücük bisey cıkar gibisinden geçen arkadaşım geldi bebek kıyafetlerine bakıyorduk beraber o bile aynı şeyi söylüyor yok ne cıkcak sanki minicik olur falan diye halbuki doktorumda gelişimi gayet iyi sağlıklı dedi söylüyorum hala aynı sekilde konusuyolar bıktım gercekten artık insanlardan 😤