Semy Kızlar selam. Akşam yemeklerinde ne yiyorsunuz ? Bu tarz tabaklarınız var mı ? Varsa paylaşır mısınız ? Örnek olsun hergün hergün ne yiyeceğimi düşünmek zor oluyor bazen. Ben bugün fırında köfte ve semizotlu-salatalıklı kuru cacık yedim.
2melekannesi_ Semy resim yüklenmemiş ama örnek tabak olarak soruyosanız instagramdaki diyet hesapları falan paylaşıyor neyin yanına ne gider ben hiç bişey bulamazsam oralardan bakıyorum fikir oluyor
mrveknblt Semy valla sıcaklarda hicbir şey gitmiyor 😓 soğuk soğuk meyve yemekten yemek yemeğe sıra gelmiyor açıkçası😅 biz bir çorba, taze fasulye, fırında kabak patates havuç vs tavuk çorbası falan öyle biri varsa biri olmuyor yani… yazın gitmiyor yemek
Semy 2melekannesi_ onlar sporcular için uygun gibi geliyor sanki bana ama ağır gelir diye düşünüyorum
2melekannesi_ Semy yok genelde günlük herkesin yediği şeyler oluyor karbonhidrat protein yağ sadece neyle neyi yanyana pişirsem derdi olmuyor bence dengeli tabaklar oluyor çünkü mesela pilav köfte salata gibi her çeşitten tabi değiştirmek şekillendirmek bize kalmış😄
seyram Bence resimli yapmayın nr olursa olsun görüp canı isteyenler ve o an yiyrmeyrcek insanlar olabilir o günaha girmeyin en iyisi. Çünkü çok zor bir durum hepimizin bildiği üzere 🙏
Semy mrveknblt yazın tek çeşit buz gibi şeyler mis gibi gidiyor gerçekten de. Özellikle yoğurtlu ve bol ekşili salatalar ♥️🌸