Acemimum Partk boyu genelde söylüyorlar da kiloyu benim doktorumda söylemedi bn bugün sorunca söyledi :)
Partk Nefesimm canö biz o gün cinsiyet öğrendik doktorunda yoğun bi gününe denk geldim ultrason kağıdı bile istemek aklma gelmedi sizdede mi öyle oluyo bilmiyorum ama içeri girince leyla olıyorum 😊
Tubacam Ben yakın zamanda gitmediğim için boy kilo bilmiyorum haftaya gideceğim inşallah 18+3 deyim. Kız benim minnoşum da 😊