Kızlar benim sürekli başım dönüyo.Bi türlü kendime gelemiyorum.Kan ilacı kullanıyorum ferrum.Eczacı tok karnına iç demişti.Yemekten 2 saat sonra alıyodum.Doktor tahlil yaptı kan değerim 10.3 aç karnına al dedi sabah kalkıp içip geri yatıyorum ama hâlâ düzelmedi.Saglik ocağındaki ebe kanın çok düşük bu şekilde seni sezaryene almazlar dedi.Çevremdekilerde doktora söyle kan takviyesi yapsınlar diyo.Doktor uygun görse zaten yapmaz mıydı aklıma takıldı.