Havvahzl Merhaba arkadaşlar. Bebeğim büyük olduğu için doktorum sezeryan olacağını söyledi. Haftaya 36. Haftamızda olucaz İnşallah kontrolümüz var. Doktorum tarih verir mi? Ne zamana verir bi fikriniz var mı?