belisslinaa Bi şey merak ediyorum sezaryen doğum yapan anneler; 40ınız çıkana kadar göbeğiniz gitti mi acaba? Kaç kg verdiniz ? Ben çok kilo almadım sadece göbeğim çok var 40 çıkana kadar gider mi onu merak ediyorum 🙈🤷🏼♀️
RuyasMom2 belisslinaa benim çok az göbeğim kaldı bir hafta sonra kırkım çıkıyor hiç tartilmadim da ya fırsatım olmadı ama baya kilom gitti😁
Sibelrx belisslinaa o sana bagli vucudun zayifsa kalmiyo zaten benim ilk hamileligimde gitmisti zaten evde temizlige vurursan kendine bi de cocukla ilgilenince fazla bi istahin kalmiyo kendi kilolarim bile gitmisti benim 1 sene icinde
mervetari4 belisslinaa hamileyken hic kilo almadm nerdeyse sadece 7 kilo aldm ikiz gebeydm bide doğumdan çıkınca eski kilomaa döndüm lohusayken kanama olduğundan göbeğim felan yoktu şimdi adet sancısı cekiyorm ama olamiyorm adetliyken hafif göbek çıkar ya öyleyim suan bide emzirdigimden sürekli yiyorm ne bulursam 😂😂
BegumIscanTunc MomHero2 doğumdan kac gün sonra sardınız ve dikiş yerleri acımadı mi? Birde ne ile sardınız acaba
belisslinaa Sibelrx çok zayıfım asla kilo alamayan bir yapıya sahibim 8. Ayıma girdim hala 5 kg aldım sadece 🤷🏼♀️ Göbeğim kalmasından korkuyorum 🤣
Gunes_han Benim ilk doğumum da 15 20 günden sonra gitmeye başlamıştı.Korse kullansaydım keşke dedim ama karnım çok büyüktü gören ikiz mi diyordu ve iri doğduğu için oğlum çok hafif bir sarkma olmuştu.
Sibelrx belisslinaa gider ozaman korkma dogum yapinca baya gobek gidiyo zaten sonra vucud toplaninca oda toplanir
Srd belisslinaa Ben yengemden duymuştum. Eger dikişlerde herhangi bir sorun yoksa 40 bittikten sonra gün içinde bir kac kez yastığın üstüne yüzüstü uzanıp göbek yastığı ezecek şekilde beklemek göbeği topluyormuş gelini bu şekil kurtulmuş dogum göbeğinden.Dr.danışıp o şekil yapabilirsiniz.
Burcuckmk belisslinaa 14 gun oldu normale döndüm sayılır sisliklerim gitti cok az gobekte odem kaldi ara ara sarıyorum göbeğimi
MomHero2 BegumIscanTunc ben korktum sarmadım ama arkadaşımla bir gün arayla sezaryen olduk o hemen sardı başta tülbent ile daha sonra korse kullandı onun kalmadı benim kaldı. İkinci bebeğimi bekliyorum doğduktan hemen sonra sararım. tülbent ya da uzunca yumuşak bir kumaş yardımı ile sarabilirsiniz biraz toparladıktan sonra korseye geçersiniz
dlnyny belisslinaa medikalcilerde sezaryen doğum yapanlar için özel korse oluyormuş sanırım ona bir bakabilirsiniz. Sarkmaması için kesinlikle toplu tutmak gerek diye düşünüyorum beslenme de önemli bence bende korse almayı düşünüyorum