Yaserinannesii Eemell benim ablamda böyle hamile kalmıştı seneler önce hemde milim oynamamıştı ama spirali alırken biraz tehlikeli durum oluşabiliyor kese ona yapışabilirmiş hayırlısıyla kucağınıza alırsınız inşallah
Eemell Yaserinannesii evet canım tehlikesi çokmuş bnde suan 6 haftalık oldum iki gün snra kalpmatışı için gidicem daha snra cıkarılıcagı zamanı beklicem ablanda cıkardıktan snra ne gibi sorunlar oldu
Eemell DamlaNur29 valla canım bi yıldır koruyordu gayet iyi ama bi anda şoka ugradım demekki nasibinde varsa ne yaparsan yap oluyor hatta önce dış gebelik olur dediler cünkü rahimin içinde spral kaymamış seni koruyor kese rahime yerleşmez dediler ama yerleşti
Eemell gizemozdemirr90 kızıma eşim korunurken kaldım güya en güvenlisi spiraldi o da olmadı güvenim kalmadı bişeye canım hormonluyu daha çok yaşı olanlara takıyolar diye biliyorum ben
Eemell Seymanur0707 herkezin başına gelicek diye bişy yok eltim 7 yıldır aynı spiralle korunuyor ama oldumuda oluyormuş demekki kaysa öyle kalsam sorun bnde ben kaydırdım dicem ama yok yerinden oynamamış bile canım
gizemozdemirr90 Eemell hayir yas ile ilgisi hic yok. Mirena hormonlu spirali doktorunuza danismanizi oneririm
Seymanur0707 Eemell dayımın eşide kaydığı için kalmıştı sağlıklı kucağına aldı Şükür bebeğini ama nasıl olabilir bilmiyorum sizde sağlıklı kucağınıza alın inşallah
Eemell Bu sene dördüncü senem ve bu üçüncü cocuk 😥😥😥 çok şükür rabbime ama çok üst üste oldu kızımdada korundum hemen kaldım spral güvenli dedi doktorum ondada kaşdım snrasnda ne yapıcagımı düşünüyorum sadece yaşım genc olmasa kordonlarımı baglatıcam 🤣
Seymanur0707 Eemell benimde 3.cü ve korunurken oldu valla napcaz bilmiyorum bende tek umudum spiraldi😣
gizemozdemirr90 Tuba04 bu detaylara hakim degilim, doktorunuza danismanizi oneririm. Ama ben 4 yil kullandim, hic problem yasamadim. Cikarinca da 3. Ah hamile kaldim