Dogumum oldu ama sıkıntılı geçti normal doğumdu on cm açılmam oldu ama ogluşum kanal a inmedi acil sezeryan a alındım ama Allah’a şükür sağ Salim kucağıma aldım hepinize teşekkür ederim rabbim evlatlarınızı sağ Salim kucağınıza almayı nasip etsin inş