Yesimmm93 Sadece nst mi çekildi? Suyuna bakılmadı mı? Bebek hareketlerini saymak insanı daha çok strese sokuyor kesinlikle.Ben hiç yapmadım bunu 33 haftalığım.Doktorum 2,3 saatte bir oynaması yeter li diyor.Her bebeğin hareketleri kendine özgü,sizin ki çok hareketlidir ve bir anda azalma olmuştur o zaman doktora görünmekte fayda olur.Kimisinin bebeği zaten aktif değildir ondan ekstra varyasyon beklenmez.
Dr.banu çiftçinin bu konu hakkında harika bir videosu var mutlaka izleyin derim.
Şu da bir gerçek ki bebeklerin hareketleri kesinlikle günü gününe tutmuyor.Birgün yerinde durmuyorsa birgün çok sakin olabiliyor.Stres yapmayın,herşey yolundadır inşallah.