Merhabalar bu sabah dogum hıkayeymı paylsmıstımm🌸 bı kac soru uzerıne bılgı vermek ıyı olur dıye dusundum, yazın dogum yapcak arkdaslar genelde soruyorlar nasıl alısverıs yapalım ne gıydırılım dıye ben kızımın cocuk doktoruna sormustum ıstanbulda yasıyoruz bana kırkı cıkana kadar tek kat ama uzun kollu gıydırebılırsın demıstı yada kısa gıydırdıgın zaman ustune muslın ortu atarsın evdekı nem oranına bak demıstı bırde cocuklar soguktan zıyade ruzgar gbı esıntıden daha ck etkılenır dısarı bahceye terasa fılan cıkarken ona dıkkat et demıstı bugun acıbademde dogum yaptım ılk once bebegı hastane kendı takımını gıydırıp getırıyordu kızım kış bebegıydı onu 5 lı hastane cıkısıyla getırmıslerdı oglumu ıse bugun kısa kollu zıbınla getırdıler evet bacaklar ve kollar kısa ve tek kat olarak, penye battanıyeye de kundak yapmıslar ayagındada corap vardı. Eldoven ve sapkasıda vardı onları cokarttım, oda derecemızde 25 e ayarlı sekılde bızm cpcuk dpltorumuz dısarda bagımsız bı doktor cok guvenırm kendısıne ama hastane bugun bı sekılde getırınce oo gıttı benım ptıklo uzun tulumlar doye aklımdan gecmedı degıl:)