Seymademirci kimseye de soramıyorum. Dini araştırmalarımda eşten yardım isteyin diyorlar ama ben öyle bir şey yapamam malesef. Ağda tapma zorunluluğum da Yok aslında jilet de kullanılabilir ama yıllardır verdiğim emekler de gitsin istemiyorum. Yeniden sertleşir çünkü. Belki siz kendiniz yapamadığınız için size günah değildir ama ben farklı yolla yapabileceğim için günah olmaz mı 😥