Mavi_- inan canım oyle oluyor bende atmiştim kafadan hamile kaldıgım ay dişçiye kanal tedavisi dolgu artı epilasyona gittim 1 yıl istemiyorum dedim artık hem piskolejiknolarak hemde fiziksel olarak yorgun duşmustum hata hamile kaldıgımı ogrendigim gun dişde dolgum vardi test yaptım pzıtıf cıktı kanal dolgumu bile röntgensiz yaptılar şuna inandım allahtan umut kesilmez o kadar makinelere girdim tedavi gordum olmadi olanda ya dustu ya kimyasal sonra hiçbir tedavi olmadan peşindeki aya hamile kaldım kalbini ferah tut artık kan verdikten sonra biraz mutlugunla şümart ne guzel gunde ogrendın bak eşinede guzel bir hediye olur ınşallah ❤️❤️💋